Stima?i Pacienti,

Suntem preocupa?i de îmbun?t??irea continu? a serviciilor oferite ?i a proceselor sistemului de management. În acest scop, v? rug?m ca prin aceast? evaluare s? aprecia?i într-un mod cât mai obiectiv caracteristicile ce urmeaz? ?i s? consemna?i observa?iile, sugestiile sau reclama?iile dumneavoastr?.

Numele ?i prenumele:
Email:
Nr.
Crt.
Întrebare Nivel de satisfac?ie
 
slab
moderat
bun
excelent
1
Cum apreciati modul in care ati fost primit si s-au ascultat solicitarile dumneavoastra ?
2
Cum apreciati profesionalismul cadrelor medicale superioare cu care ati intrat in contact ?
3
Cum apreciati promptitudinea cu care ati primit rezultatele analizelor medicale ?
4
Cum apreciati calitatea documentatiei medicale furnizate (analize, examene radiologice, ecografii) ?
5
Ati recomanda unui prieten sa apeleze la serviciile noastre ?
6
Este usor sa obtineti programare la o ora convenabila?
7
Doctorul este disponibil pentru sfaturi la telefon?
8
Vi se fac suficiente analize pentru a pune diagnosticul?
9
Vi se explica clar ce este in neregula inainte de a va recomanda tratamentul?
10
Doctorul va da senzatia ca vrea sa scape de dumneavoastra cat mai repede?
11
Va jenati de doctorul dumneavoastra?
12
Aveti incredere absoluta in medicul dumneavoastra?
13
Aveti incredere in confidentialitatea medicului?
14
Asistentele sunt mereu saritoare?
15
Asistentele dau explicatii amanuntite?
16
Sala de asteptare are locuri suficiente si este comfortabila?
17
Considerati ca Centrul Medical necesita imbunatatiri?
Observa?ii :

Ultima actualizare (Luni, 27 Iunie 2011 14:49)